Работы по сносу проходят в крайне тяжелых условиях, поэтому необходимы специализированные машины

Binaların ve yapıların yıkımı ve sökülmesi için ekskavatörler

Binaların ve yapıların yıkımı ve sökülmesi için ekskavatörler – Sabit varlıklar

Yıkım işleri son derece zor koşullarda gerçekleştirildiği için özel makinelere ihtiyaç duyulmaktadır.

N. Protasov

Son yıllarda şehirlerimiz, özellikle merkezleri aktif olarak yeniden inşa edildi. Sanayi işletmeleri merkezi bölgelerden şehrin dışına taşınmakta, eski, harap konut binaları yerini modern “gökdelenlere” bırakmaktadır. Yıkım bazen basit bir operasyon gibi görünse de, yoğun bir kentsel alanda bulunan çok katlı bir binanın kaldırılması ancak özel ekipman kullanılarak yapılabilir.

Bazen yıkmak inşa etmekten daha zordur

Hasarı kabul edilemez binalara bitişik olmayan, ücretsiz erişimi olan alçak bir binayı yıkmak oldukça basittir. Bu, bizim için çok yaygın bir yöntem olduğu gibi, patlayıcılar yardımıyla da yapılabilir – bir kabloya asılı büyük bir metal çekirdeğe çarparak. Kablo da genellikle bir vincin veya ekskavatörün bomuna bağlanır. Metal yapılar ayrıca bir vinç ve bir gaz kesici yardımıyla oldukça basit bir şekilde parçalara ayrılabilir.

Peki ya 60-70 m yüksekliğinde betonarme binalar? Yıkıldığında, yakındaki konut binalarına ve sakinlerine zarar verebileceği ve yıkım nesnesinin yanına ve altına yerleştirilen çok sayıda iletişimin bütünlüğünü ihlal edebileceği göz önüne alındığında, yüksek bir bina nasıl sökülür? Burada sanatçı karar vermelidir: en güvenli yolu seçin ve ekskavatörleri-yok edicileri dahil edin veya ucuz bir patlayıcı “senaryo” kullanma riskini alın.

Ancak durumlar çok farklıdır: bazen yüksek bir binanın sadece bir kısmını yıkmak gerekli hale gelir. Yıkılacak bir endüstriyel binanın alışılmadık bir ağırlık merkezine sahip olduğu durumlar vardır; örneğin, yüksek bir binanın tepesinde betonarme tanklar bulunur. Veya yıkılacak yapının içinde, binanın elemanlarına sabitlenmiş iletişim veya donanımlar vardır ve bu donanımın korunması gerekir.

Modern teknolojilerin kullanımı, özellikle kentsel koşullarda, yıkım değil, yalnızca binaların sökülmesi anlamına gelir. Yani, ekskavatör-muhribat kullanarak, mevcut üretim koşullarında bile sökmek mümkündür! Bu, işin patlama ve yangın tehlikesi olan koşullarda ve ayrıca önemli dinamik veya statik kuvvet etkilerine izin vermeyen koşullarda gerçekleştirilebileceği anlamına gelir.

Önemli yer sarsıntıları olmadan, büyük toz bulutları ve aşırı gürültü olmadan, daha sonra kullanılabilecek yapı bileşenlerinin maksimum düzeyde korunmasıyla, yıkım ekskavatörleri işlerini doğru bir şekilde yapar. Ve bazen bu tür makinelerin operatörleri, görevlere çok yaratıcı bir şekilde yaklaşmak zorundadır.

Volvo ekskavatörleri Rusya’da popüler ve haklı olarak öyle

1997 yılında Rusya’da kurulan Yıkım Derneği, bugün Rusya’nın Kuzey-Batı bölgesindeki büyük inşaat projelerinin sökülmesiyle ilgilenen işletmeler arasında en büyük kuruluşlardan biridir. İlk kez, 2006 yılında dernek tarafından Volvo CE’den yıkım için 5 ekskavatör satın alındı ​​ve bugün halihazırda İsveçli şirketten 31 ekskavatör hizmette.

Volvo makineleri en zorlu koşullarda çalışmak üzere tasarlanmıştır. Karşı ağırlık ve ek ekipman olmadan 48,9 ton ağırlığındaki EC 380DHR modeli, yıkım aletini 21 m’den daha yüksek bir yüksekliğe kaldırma yeteneğini kullanarak çok çeşitli nesnelerin sökülmesinde yer almaktadır. Volvo EC 480 DHR, 61,3 tondur.Modelin tasarımı, 27 m veya daha yüksek bir yükseklikte sökülmeyi içerir.

Özel bir yıkım makinesinden Volvo ekskavatörlerinin oldukça kolay bir şekilde “klasik” ekskavatörlere dönüştürülebileceğine dikkat edilmelidir. Operatörün uzatılmış bomu ve stiği standart olanlarla değiştirmesi için hidrolik modüler bir bağlantı kullanarak yarım saatten fazla bir süre gerekmez.

Tabii ki, hızlı bir şekilde “dönme” yeteneği, Volvo CE ekskavatörlerinin popülaritesini artırıyor. Alıcılar ayrıca, ana bileşenlerin ve tertibatların yalnızca cıvata ve somunlarla sabitlenmesinden oluşan teknolojik çözümden de etkilenmektedir. Bu veya bu bileşenin aşınma veya kırılma durumunda değiştirilmesi, kalıcı kaynaklı bir bağlantı kullanıldığından çok daha kolaydır.

Modeller, 290 beygirlik ekonomik bir Volvo D13 motorla çalışıyor. (mod. EC 380DHR) ve 360 ​​hp (mod. EC 480DHR). Önemli güç ve motorun özgün tasarımı, çevrim süresini %8-10 oranında azaltmayı mümkün kılmıştır. Döner tablanın dönüş hızı 10.3 rpm’ye yükseltilerek, hareketlerin yürütülmesini hızlandırarak ve çalışma gövdeleri tarafından komutları yerine getirirken doğruluğu artırarak üretkenlik arttı. Makinelerde, paletli şasinin hızı 5,3 km / s’ye yükseldi, güçlü ana tahrik ayrıca EC 380DHR / EC 480DHR ekskavatörlerinin 35 °’ye kadar olan eğimlerin üstesinden gelmesine izin verdi.

Ekskavatörün kabini 30°’ye kadar eğimle yükselme özelliğine sahiptir. Kabinin iç kısmının iyi bir şekilde yalıtılması, ekipmanın çalışması nedeniyle makinenin etrafındaki gürültü seviyesini kabinde 106’dan 73 dB(A)’ya düşürür ve ayrıca iş yerindeki tozu da azaltır. Ayrıca kabin standart olarak FOPS korumalıdır. Daha fazla stabilite için palet aralığını 150 mm’ye kadar genişletme yeteneği, çalışma koşullarını iyileştirir ve üretkenliği artırır. Ayrıca güçlü çelik plakalar ile makinelerin tabanının korunmasını sağlar. Müşterinin talebi üzerine, tırtılların atlamasını önlemek ve makaraların alt desteklerini ve tırtıl paletlerini hasardan korumak için menteşeli korumalar da monte edilebilir.

Yıkım Derneği’nin en son satın aldığı 88 tonluk Volvo EC 700CHR oldu. Ekskavatör, 424 hp kapasiteli bir Volvo D16 motorla donatılmıştır. EC 700CHR ile, Volvo HR serisindeki en yüksek “irtifa rakamı” olan 32 m’ye kadar yüksekliklerde yıkım çalışmaları gerçekleştirilir.

Liebherr ekskavatörleri: Fransız tasarımı artı Alman kalitesi

Liebherr, dünyanın önde gelen yıkım ekskavatörleri üreticilerinden biridir. Şirketin teklifi, 203 ila 322 hp arasında değişen motorlara sahip 31 ila 108 ton ağırlığındaki yıkım ekskavatörlerini içeriyor.

En küçük Liebherr R934C’den en büyük Liebherr R974 C’ye kadar Liebherr ekskavatörleri, benzersiz stabiliteleri ve bileşenlerinin kalitesi ile karakterize edilir. Bu büyük ölçüde, Liebherr çalışma ekipmanının tüm ana unsurlarının yalnızca şirketin işletmelerinde üretilmesinden kaynaklanmaktadır.

Liebherr yıkım ekskavatörleri çok işlevli makinelerdir.
Çok yönlülük , operatörün kurulum sırasında kabinden ayrılmasına bile gerek kalmadan çeşitli uzunluklardaki çubukları ana boma çok hızlı bir şekilde bağlamak için kullanılabilen Liebherr Likufix sistemi gibi yenilikçi çözümlerin kullanımıyla kanıtlanmıştır . Sonuç olarak, aynı makine hem yıkım hem de inşaat enkazının damperli kamyonlara veya kırıcılara yüklenmesi için kullanılabilir.

Güçlü şasi, uzun süre çalışmayı garanti eder. Şirketin uzmanları iş güvenliğine büyük önem veriyor, tüm Liebherr yıkım araçları hem pasif hem de aktif koruma sağlayan son derece güvenilir güvenlik cihazlarıyla donatılmıştır. Liebherr Yıkım Kontrolü (LDC) sistemi, çalışma araçlarının konumunu, üzerlerine etki eden yükü ve makinenin dengesini gerçek zamanlı olarak izleyen ve analiz eden çok etkili bir şekilde çalışır. Kritik durumlarda, LCD sistemi bomun hareketini otomatik olarak bloke ederek hem operatöre hem de ekskavatöre koruma sağlar.

R954 C Litronic ekskavatör, kepçeye monte hızlı ataşman değiştiriciye sahip en yeni modellerden biridir. 3,4 ila 4,7 m aralığında ayarlanabilen hidrolik olarak ayarlanabilen paletli versiyonda ekskavatör R954 C VH-HD olarak adlandırılmıştır. Büyük bir ekskavatörün manevra yapması kolay olmasa da, makine yoğun kentsel alanlarda binaları yıkmak için mükemmel bir iş çıkarıyor. R954 C 12,2 m uzunluğunda ve 3,7 m genişliğindedir.Geniş kabin ön camı zırhlı camdan yapılmıştır ve kabin çalışma sırasında 30°’ye kadar eğilebilir. Ekskavatör 41 m’ye kadar yükseklikte çalışır
, bu nedenle özel bir kabin olmadan operatörün işin ilerlemesini kontrol etmesi zordur.

R954 C Litronic’in geliştirilmesinde Liebherr, Liebherr-France SAS tasarımcılarıyla yakın işbirliği içinde çalıştı. C-serisi Litronic’in paletli ekskavatörleri, 1800 rpm’lik düşük nominal hız ile açıklanan sessiz ve sorunsuz motor çalışması ile karakterize edilir. R954 C Litronic, 536 hp’lik bir Liebherr 8 silindirli dizel motorla çalışır.

Liebherr, müşterilerine çeşitli ekipmanlara ve temel paletli şasinin çeşitli versiyonlarına sahip yıkım araçları sunmaktadır. Özellikle, R954 C Litronic yıkım ekskavatörü, 27 yükseklikte sökme işi yapmayı mümkün kılan bir bom tasarımıyla çeşitli modifikasyonlarda üretilmiştir; 30.5; 34 ve 41 m Çalışma yüksekliği, çeşitli kombinasyonlarda 11 m uzunluğunda güçlü bir yıkım bomu, bir uzatma ve 3,5 ve 7 m uzunluğunda iki tip tutamak bağlanarak elde edilir Konfigürasyona bağlı olarak, makinelerin ağırlığı 72,6 arasında değişebilir. ton ila 108 ton İkinci durumda, güçlendirilmiş bir alt takım kullanılır, 25 tonluk bir karşı ağırlık kurulur, kabin ve bomun destekleyici kısmı için güçlü bir çit vardır.

Hyundai ekskavatörleri güvenilirlik, istikrar, verimliliktir

Hyundai Heavy Industries İnşaat Ekipmanları ilk yıkım ekskavatörünü Intermat 2009’da sergiledi. Makine iyi performans gösterdi. Bu ekskavatörler için bir temel olarak, en güçlü Hyundai paletli şasilerinden biri kullanılır –
paletli tabanın standart şasiye kıyasla 0,5 m uzatıldığı R800LC-7A. Bu teknik çözüm, uzunlamasına devrilmeye karşı daha fazla direnç sağlar.

83,3 t Yıkım serisi, standart olarak dikey olarak yükselen bir kabin ile birlikte gelir; bu, kabinde oturan operatörün yıkımın ilerlemesini kontrol etmesine kesinlikle yardımcı olur. Ek olarak, makinenin stabilitesinin belirgin şekilde artması nedeniyle bir ray uzatma mekanizması kurulur. Bomdaki hidrolik dağıtım, tutamağa bir döndürücü ve hidrolik kırıcı takmanıza olanak tanır.

Tarif edilen Hyundai ekskavatörlerinin ilk alıcılarından biri Hollanda’dan Steenkorrel’di. Makineyi inşaat atıklarını damperli kamyonlara yüklemek için kullandı. Kabin ve radyatörün toza karşı mükemmel korunması, inşaat enkazında bulunan parçaların ve blokların fiziksel etkisinden makine elemanlarının güçlü korunması ve ayrıca 517 hp Cummins motor. – tüm bu faktörler yüksek verimlilik sağladı, R800LC-7A ekskavatör saatte 900 ton inşaat atığı yükleme kapasitesine sahiptir!

Bugün, Hyundai yıkım ekskavatörleri serisinde modlar alıcıların dikkatini çekiyor. R320LC-9/DM, maksimum 21.3 m çalışma yüksekliğine sahip 42,6 ton ağırlığında ve mod. 57,5 ton ağırlığındaki R520LC-9/DM, 30 m’ye kadar yükseklikteki söküm işleri için tasarlanmıştır. . Böylece, çalışma alanının yarıçapı 14 m’yi aşıyor Temel konfigürasyonda, ekskavatöre 2,8 ton kapasiteli bir kepçe takılmıştır.Tasarım, paletler arasındaki mesafeyi arttırma imkanı ve kolaylık sağlar. operatör, kabin eğimle yükselme özelliğine sahiptir.

Doosan yıkım ekskavatörleri asla başarısız olmaz

Hyundai gibi Doosan Infracore İnşaat Ekipmanları (DI CE) de Kore köklerine sahiptir. Ancak, büyük markaların, özellikle 2007’de Amerikan şirketi Bobcat Ingersoll-Rand Company Limited’in ve 2008’de Norveç Moxy Engineering AS’nin ve ayrıca bir dizi başka Avrupa işletmesinin, 20’den fazla fabrikadan oluşan bir üretim üssü oluşturduktan sonra satın alınmasından sonra. Güney Kore, ABD, Avrupa, Vietnam ve Çin’de dağılmış, dünya çapında 3.500 bayi şirketi ağına sahip olan Doosan Infracore, yıllık 12 milyar doları aşan satışları ile Caterpillar ve Komatsu’dan sonra dünyada üçüncü sırada yer alan çok uluslu bir şirkettir. inşaat ekipmanları üretimi.

İşletmenin ana faaliyeti özel ekipman üretimi olduğundan, üretim programının önemli bir bölümünün yıkım ekskavatörlerine “adanması” oldukça mantıklıdır – Doosan 6 model üretmektedir. En hafif, mod. DX 300LC-A Yıkım, 34,5 ton çalışma ağırlığına sahip 197 hp motor. 18 m yüksekliğe kadar bir ok ve 2 parçalı bir tutamak kullanarak bina yapılarının sökülmesi için kaldırma araçları sağlar.

DX340 LC-A Yıkım modeli biraz daha büyük, 44,8 ton ağırlığında Bu makinenin tasarımı 21,5 m yüksekliğe kadar çalışmanıza izin veriyor 51,8 ağırlığında güçlü bir Doosan S420 LC-V Yıkım ekskavatörü 25 m, 312 hp DE 12TIS motorlu S470 LC-V Yıkım ekskavatörü mükemmel bir yıkım işi yapıyor.

Diğer bir model olan S500 LC-V Yıkım, 16 m’lik bom çalışma uzunluğu ve 28 m’ye kadar maksimum çalışma yüksekliği sayesinde, sadece çeşitli yapıların yıkımı için değil, aynı zamanda bir orman yükleyicisi olarak da kullanılıyor. . Bu makine, hurda metal yükleme sırasında da etkilidir.

Şirketin mühendislerinin en son gelişmelerinden biri, 469 hp gücünde bir Isuzu motor kullanan 70 tonluk DX700 LC modeliydi. Ana bomu çeşitli stik uzunluklarına bağlayarak, DX700 LC ekskavatörün operatörü, 37 m’ye kadar yüksekliklerde yıkım için ataşmanlarla çalışabilir.

Müşteriler, basit ve güvenilir tasarımlar, geniş operasyonel yetenekler ve yüksek düzeyde iş güvenliği için Doosan ürünlerini tercih ediyor. Ekskavatör kabini, ek bir hidrolik hattın tahsis edildiği hidrolik silindirlerin yardımıyla 30°’ye kadar eğilebilir. Hidrolik ekipmanın güvenilirliğini artırmak için, çubuğun ve bomun silindirlerine hidrolik kilitler takılır, menteşeli tam dönüşlü bir kırıcıyı bağlamak için tasarlanmış ek bir hidrolik hat seti döşenir.

Elektronik güç optimizasyon sistemi e-EPOS, hidrolik sistem ve motorun senkronize çalışmasını koordine eder. Doosan ekskavatörlerinde bu sistemin varlığı sayesinde, operatör, yapılan işin karmaşıklığına bağlı olarak standart veya gelişmiş çalışma modunu ayarlayabilir. Ayrıca, e-EPOS sistemi yük düştüğünde hızı otomatik olarak düşürür, makine birimlerinin çalışmasıyla ilgili bir raporu elektronik bellekte saklar, hatta yağ değişimleri ile bakım arasındaki aralıkları izler ve operatöre termin tarihlerini hatırlatır.

Bom ve arm, arm ve kova vb.’de kullanılan döner burçlar, seramik kaplama ile püskürtülen yüksek oranda plastikleştirilmiş metalden yapılmıştır. Bu yenilikçi çözüm, döner mafsalların yağlama aralıklarını önemli ölçüde uzatır. Tırtıl izlerinin kavşakları da dış faktörlerin etkisinden hava geçirmez bir şekilde izole edilmiştir.

Hitachi, yıkım ekskavatörlerinin önde gelen üreticilerinden biridir.

Finans ve sanayi grubu Hitachi Ltd’nin bir parçası olan Japon Hitachi İnşaat Makineleri şirketinin temsilcilerine göre, dünyadaki her beş ekskavatörden biri Hitachi işletmeleri tarafından üretiliyor.

Hitachi yıkım ekskavatörlerini düşünürsek, en çok satın alınan modellerden biri 55 ton ağırlığındaki ZX470LCH’dir.Güçlü bir bom ve stik kullanımı, operatörün 28 m yüksekliğe kadar binaları yıkmasına olanak tanır.5 m, hidrolik yıkım aracı ağırlığında 3.5 t’ye kadar kullanılabilir.Kısa bir bom ile bu model, hafriyat için geleneksel bir ekskavatörün işlevlerini yerine getirebilir. Ataşmanların montajı, yüksek basınçlı hortumların hızlı bağlantısı için tasarımda mevcut olan kaplinler ile büyük ölçüde kolaylaştırılmıştır. Operatör, dışarıdan yardım almadan ve kısa sürede bomu veya ataşmanı değiştirebilir. Kompakt 26,7 t ZX 250LCK-3’ten ultra yüksek moda kadar tüm yıkım kepçeleri. ZX1000K, 105,7 tona kadar ağırlığa sahip olan, Weldox 700 ve benzeri özel çelikten yapılmış güçlendirilmiş bomlarla donatılmıştır. Bu, tam bom erişiminde devasa monte edilmiş bir hidrolik aletle güvenle çalışmanızı sağlar.

40 tondan fazla ağırlığa sahip Hitachi yıkım ekskavatörleri, yıkım sorunlarına yeni yaklaşımlar gösteriyor, bu makineler yüksek verimlilik ve manevra kabiliyeti ile öne çıkıyor. 42,9 ton ağırlığındaki ZX350LCK modeli, 21 m yüksekliğe kadar 2,5 ton ağırlığındaki hidrolik makaslar ve hidrolik kepçelerle çalışabilir.

Hitachi’nin ZX480LCK ve ZX1000K ultra yüksek katlı yıkım ekskavatör modelleri, yüksek irtifa yıkım ekskavatörleri rekorunu elinde tutuyor. Bu tür makinelerin ortaya çıkmasıyla yıkım şirketlerinin olanakları önemli ölçüde genişledi. Hitachi ekskavatörlerin yardımıyla patlayıcı teknolojilerin kullanılamaması nedeniyle yıllardır yıkılmayan nesneler, hızlı ve doğru bir şekilde yeryüzünden kayboluyor. Ayrıca bu makinelerin uzatılmış şasesi zemin basıncını en aza indirir. modda. ZX480 LCK, 25 m’ye kadar dikey erişime sahip 3 bölümlü bir bom kullanırken, ZX1000K yıkım ekskavatörü, 40 m’ye kadar maksimum çalışma yüksekliği ve 22,1 m yatay erişime sahip bir bom kullanır.

Tüm Hitachi yıkım makineleri, yüksek düzeyde iş güvenliğine ve çok sayıda yenilikçi tasarım özelliğine sahiptir. Özellikle maksimum yükseklikte söküm yapan çalışma ekipmanlarının hızlı ve güvenli bir şekilde indirilmesini sağlamak için hidrolik sisteme yavaşlatma valfleri yerleştirilmiştir. Hidrolik sistemi bom hidrolik silindirine bağlayan hortumların kopması durumunda dahi hidrolik yağının dışarı akmasını önleyecek hidrolik kilitler bulunduğundan bom düşmeyecektir. Bomun güvenli eğim açısı aşıldığında, sesli bir uyarı tetiklenir ve kabine monte edilmiş parlak bir “işaret”, platformun dönüşü hakkında diğerlerini uyarır.

Bununla birlikte, Hitachi ekskavatörlerinde hidrolik sistemin boru hatlarını ve valflerini devre dışı bırakmak çok zordur: çalışan çerçeve güçlü bir kasa ile korunur, güçlendirilmiş kasa ayrıca döner tablayı ve bom hidrolik silindirini ve ona giden yüksek basınç hortumlarını korur bir çit ile güvenilir bir şekilde korunmaktadır.

Hitachi tasarımcıları tarafından yaratılmıştır ve operatörün yüksek verimli çalışması için koşullar. Bir arka görüş kamerası, camlı ancak güvenli bir çatı, 30° eğilebilen bir kabin monte etme yeteneği, yüksekte çalışmayı kolaylaştırırken, ekipman için merkezi bir yağlama sistemi ve yüksek basınçlı hızlı bağlantıların kullanımı, işçilik maliyetlerini düşürür ve tasarruf sağlar ekipman bakımı için harcanan zaman. Operatör ve iş akışındaki diğer katılımcılar arasında, kabinde hoparlöre bağlı bir mikrofon bulunan güvenilir iletişim bile düşünülmüştür.

Kasa Yıkım Ekskavatörleri – Rakipsiz Japon Kalitesi ve Güvenilirliği

Case, Japon ağır makine uzmanı Sumitomo ile işbirliği içinde, 25 yılı aşkın süredir 8 tondan 80 tona kadar değişen paletli ekskavatör serisi geliştiriyor.Japonya’da Case ekskavatör üretimi nispeten yakın zamanda yaşanan doğal afetlerden etkilenmedi ve kesintisiz olarak devam ediyor. Japonya’daki tüm mühendislik endüstrisinin doğasında bulunan en yüksek tasarım, tedarik, montaj ve test kalite standartlarına dayanmaktadır. Case ekskavatörlerinin güvenilirliği ve yüksek performansı, Rusya dahil tüm dünya pazarlarında tanınmaktadır.

Yüksek katlı yıkım işlerinde kullanılan Case ekskavatörlerinin temel modelleri HRD CX370B ve HRD CX470B’dir. 40 ton boş ağırlığa sahip HRD CX370B, 202kW Isuzu motorla çalışır ve maksimum 20.5m sürüklenme yüksekliğine, maksimum 11.15m erişim mesafesine ve 2.500kg’a kadar alet ağırlığına sahiptir. 270kW Isuzu motorla çalışan 50t HRD CX470B, 27,15m maksimum sürüklenme yüksekliğine, 14,25m maksimum erişime ve 3.000kg’a kadar çalışma aleti ağırlığına sahiptir. Bir marjı olan bu tür parametreler, binaları yok etme çalışmalarının devam ettiği çoğu sitenin ihtiyaçlarını karşılar.

Case HRD’nin (Yüksek Erişimli Yıkım) temel modelleri, yüksek yüksekliklerde çalışırken yalnızca tam konfor ve görüş sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda bu potansiyel olarak tehlikeli çalışma türünde tam koruma ve operatör güvenliği sağlayan eğilebilir kabinlerle donatılmıştır. İş sahasında daha fazla denge sağlamak için HRD CX470B, kapladığı alanı artıran ve makineyi toplanmış konumda taşımayı kolaylaştıran teleskopik bir şasi ile donatılmıştır. Yüksekte çalışma sırasında güvenliği arttırmanın ek bir yolu, alt takımın uzunlamasına eksenine göre gövdenin dönme açısını 30 ° sağa ve sola sınırlamaktır. İş ekipmanının kusursuz gücü, Case’in nihai güvenliğini de garanti eder.

Case, pahalı ekipmanlarda aksama süresini önlemek için HRD modellerinde iki ek konfigürasyon sağlar: yüksek yıkım elemanlarının standart bir bom, stik ve kepçe ile değiştirildiği bir beko konfigürasyonu ve yıkımı monte etmek için düz bir bom ve stik kullanan bir yıkım konfigürasyonu aletler. Beko konfigürasyonunda, müşteriye genel hafriyat için bir ekskavatör verilir. Yıkım konfigürasyonunda, müşteri bir hidrolik çekiç veya makas kullanarak binayı yıkmaya devam edebilir, enkazı yüksekte değil, doğrudan zeminde yok edebilir ve ezebilir, bu çok daha güvenlidir. Case, bir konfigürasyondan diğerine geçişi kolaylaştırmak için ekipman bileşenleri arasında hidrolik hızlı bağlantı elemanları sağlar, özel kendinden contalı grup hidrolik konektörler ve diğer birçok cihaz. Komple yeniden ekipman, iki kalifiye işçi tarafından 1,5-2 saat içinde gerçekleştirilir.

Case’in yüksek katlı yıkım ekskavatörleri yelpazesi, 40 m’ye kadar yıkım yapabilen, 397 kW Isuzu motorla çalışan 85 tonluk HRD CX800B ile tamamlanmaktadır. Beş kata kadar olan yıkım işleri, donatıldığında standart Case ekskavatörleri tarafından kolayca gerçekleştirilir. yıkım araçları ile.

Case ekskavatörlerinin üstün kalitesi ve verimliliği, yalnızca kusursuz malzeme seçimi ve üretim süreçleri ile değil, aynı zamanda Case Akıllı Hidrolik Sistemde (IGS) uygulanan benzersiz elektronik kontrol algoritmaları tarafından belirlenir; motor, hidrolik ve operatör, nihai olarak makinenin genel yüksek üretkenliğini ve düşük işletme maliyetini belirleyen tüm çalışma hareketlerinin emsalsiz düzgünlüğü ve hassasiyeti ile büyük yakıt tasarrufu sağlar. GCI’nin kontrolü altında, çeşitli enerji tasarrufu sağlayan ve kontrol sistemlerinin kalitesini iyileştiren bir sistem vardır, örneğin, bomu indirirken motor devrini azaltmak için bir sistem, kontrol joystickleri devre dışıyken hızı azaltmak için bir sistem,

 

Niteliksel olarak gerçekleştirilen söküm, birçok açıdan yapımı çağrıştırır. Tabii ki, sıradan ekskavatörler şantiyelerin sökülmesi için uygun değildir – kural olarak yıkım işleri son derece zor koşullarda gerçekleşir ve bunun için özel makinelere ihtiyaç vardır. Yukarıda bahsedilen yıkım ekskavatörleri yalnızca nesneleri yok etmekle kalmaz, aynı zamanda inşaat atıklarının geri dönüştürülmesiyle ilgili ortaya çıkan sorunları da kısmen çözer.

Aynı zamanda, uzmanlara göre, çoğu Rus şehrinde binaların yıkılması sorunu önemsizdir veya eski moda bir şekilde çözülmektedir ve şantiyelerin sökülmesi için aktif programlar yalnızca birkaç şehirde faaliyet göstermektedir ve bu esas olarak harap ve harap konutların yıkılması ve bazı durumlarda “Kruşçev” in yıkılması hakkında. Bu nedenle sektörümüz henüz yıkım ekskavatörleri yaratmanın anlamını görmüyor. Yazık.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.